- Немає в наявності
- Безкоштовна доставка

Відгуки від наших клієнтів про Hobby House
Детальніше про варіанти та умови доставки
Настільна гра «Про мишей і таємниці» - це кооперативна сімейна інтерактивна гра-казка, данжен кроулер. Автор Джеррі Хоторн створив її для своєї доньки, яка навчалася читання. Щоб полегшити дівчинці завдання, він вирішив перетворити заняття на гру. А оскільки улюбленими тваринами дівчинки на той момент були миші, то вони й стали її героями.
Учасники стають хоробрими мишками, яких зачарувала відьма Ванестра. Колись вони були людьми та служили замку, а тепер їм треба попередити короля про загрозу відьми.
Настолка незвичайна й оригінальна, ігровий процес зав'язаний на історіях, розказаних у книзі «Скорбота і Поминання», що додається. Це сценарії, головними дійовими особами яких є самі гравці, їхні дії розвиватимуть сюжет, а сюжет - підштовхуватиме гравців до дій. Злодіями управляє гра, а мишки їм разом протистоять.
Мишки представлені деталізованими фігурками принца Колліна, мага Мегніноса, ремісника Неза, цілительки Тільди, лучника Лілі, злодія Стира. У кожній з них свої здібності та характеристики, вказані на картках героїв. Кожен гравець бере собі героя.
Перед початком партії учасники обирають у книзі главу казки, яку хочуть зіграти. Елементи розміщуються на планшеті відповідно до інструкції до цього розділу. У центрі планшета знаходиться схованка мишей, зверху - сирний годинник. Жетон пісочного годинника знаходиться на лічильнику сторінок, а фінальний жетон - на останній сторінці розділу. Ігрове поле збирається з двосторонніх елементів із цеглинками, якими й переміщатимуться герої гри. Фігурки мишей та їх ворогів знаходяться на стартових позиціях.
Сир – це основний ігровий ресурс. З його допомогою гравці можуть активувати свої здібності та розвивати персонажів. Також шматочки сиру є таймером на колесі просування у поточній історії. Коли сирне колесо заповниться, відбудеться наплив ворогів і час для виконання завдань скоротиться.
Ходять гравці по черзі, відповідно до положення їх карт ініціативи. У свій хід мишка може зробити такі дії:
Таким чином, роблячи ходи, мишки переміщаються по полю, борються з ворогами, намагаються уникати мишоловок, знаходять різні предмети та використовують їх. Наприклад, голка може застосовуватися як гостра рапіра, вилка послужить катапультою, а гачок з ліскою допоможе швидше піднятися на висоту.
Гравці діють спільно, тому всі обговорюють та радяться один з одним.
Якщо пісочний годинник дістанеться до останньої сторінки глави раніше, то мишки програють. Якщо ж місію їм вдалося виконати, вони перемагають. Розділ дочитується і можна приступати до наступного.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@