Hobby House співпрацює тільки з перевіреними постачальниками й гарантує оригінальність та якість товару.
Однак навіть найкращі з нас не ідеальні, тому у разі заводського браку Hobby House зобов'язується відправити відсутній або бракований компонент у строк від 1 до 30 днів, в залежності від доступності компонента.
У разі повернення неякісного товару (браку) – оплата транспортних витрат лежить на продавцеві.
Крім того, ви маєте право повернути товар протягом 14 днів з моменту придбання відповідно до «Закону про захист прав споживача», передбаченому українським законодавством. Для цього вам необхідно зв'язатися з нами за допомогою будь-якого номеру телефона (098-215-93-00 або 099-732-01-04) або написати у чат підтримки на сайті у робочий час. Перед цим, будь ласка, переконайтеся у наступному:
- товар не використовувався та не має потертостей, подряпин, відколів або інших ушкоджень;
- цілісність пакування збережено (не знята захисна плівка);
- ярлики й заводське маркування не порушено;
- ви зберегли товарний або касовий чек.
У разі повернення якісного товару – оплата транспортних витрат лежить на покупцеві.
Зверніть увагу!
При оплаті товару накладним платежем в обов'язок покупця входить оглянути товар й упевнитися в його цілісності. Після отримання такого товару – претензії, пов'язані з фізичними ушкодженнями, не приймаються.
Ми дуже сподіваємося, що інформація вище залишиться формальністю і вам не доведеться нею користуватися. Бажаємо вам якісних покупок та яскравих партій, а якщо що – ho-ho підстрахує!