- Кидай кубик
- Популярне

Відгуки від наших клієнтів про Hobby House
Детальніше про варіанти та умови доставки
Гра «Кодові імена» - найпопулярніша командна гра на асоціації для вечірок. Створив її чеський гейм-дизайнер Владя Хватіл. Вона була визнана грою року в декількох країнах, зайняла перші місця на престижних конкурсах «The Dice Tower» і «Golden Geek». У рейтингу сайту «BoardGameGeek» вона знаходиться в перших 50-ти. Дизайн гри виконаний в шпигунському стилі. Тут є агенти, мирні жителі та вбивця.
Правила настолки «Кодові імена» прості, а ігровий процес дуже захопливий та емоційний. Капітани команд загадують гравцям групи слів. Гравцям необхідно відгадати якомога більшу їх кількість за допомогою підказок капітана. Але хід думок капітана повинен бути зрозумілий тільки його команді, а не суперникам.
У нашому магазині ви можете купити цю настільну гру в чудовій українській локалізації.
Гравці поділяються на дві рівні команди. Кожна з них вибирає капітана. Капітани знаходяться по одну сторону стола, гравці - по іншу. У випадковому порядку вибираються 25 карток з позначеними кодовими іменами та викладаються на столі в 5 рядів по 5 штук.
Капітани витягують картку з ключем і мають у своєму розпорядженні її на підставці таким чином, щоб гравцям вона була не видна. Схема ключа визначає розташування карток. Сині та червоні квадрати - це імена, які й належить відгадати відповідним командам. Бежеві квадрати - мирні жителі, чорний - вбивця, зустрічі з яким потрібно уникати.
Картки агентів знаходяться у капітанів. Подвійним агентом володіє команда, яка робить перший хід. Мирні жителі та вбивці перебувають між капітанами.
Капітани по черзі говорять підказки. Вони складаються тільки з одного слова. Підказки відносяться одночасно до групи кодових імен, які лежать на столі. Одночасно озвучується число карток в цій групі. Гравці починають відгадувати ці кодові імена. Коли гравець торкається до картки з кодовим ім'ям, капітан відкриває її особистість. Подальші дії залежать від того, що відкрилося на картці:
Після будь-якої неправильної відповіді хід переходить до іншої команди. Протягом кожного ходу відгадувати як мінімум одне ім'я і далі грати стає все простіше і простіше.
Коли одна з команд розкрила своїх агентів - гра закінчена. Ця команда стає переможцем. При зіткненні з вбивцею команда відразу ж програє.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@