- Немає в наявності
- Кидай кубик
- Популярне
Настільна гра Каркасон 3.0 Річка та Абат (Carcassonne). Українська версія
Відгуки від наших клієнтів про Hobby House
Детальніше про варіанти та умови доставки
Каркасон 3.0 Річка та Абат (Carcassonne). Українська версія у Hobby House
Каркассон - це фортеця і комуна у Франції, що реально існує, історична частина її в 1997 році була включена в список всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Настільна гра чарівним чином перенесе вас у часи середньовіччя, де мирні селяни орють землю, доблесні лицарі захищають міста, а безжальні розбійники не дають спокою мандрівникам на дорогах. Не варто також забувати про ченців, які самовіддано ведуть свою службу в монастирях. Все це, та багато іншого, чекає вас в одному з найпопулярніших Єврогеймів за всю історію настільних ігор.
Хід гри:
Кожен гравець на початку гри отримує 8 міплів, один з яких виставляється на трек переможних очок. Спочатку на поле викладається стартовий тайл, всі інші тайли замішуються і збираються в кілька рівних стопок.
Хід гравця складається з двох можливих дій: викладання тайла і виставлення міпла на поле. На початку ходу гравець бере один тайл з будь-якої стопки, і зобов'язаний викласти його на поле. При викладанні тайла він повинен дотримуватися правила, що дорога повинна примикати до іншої дороги, поле повинно примикати до поля, а стіни міста до міста. Після того як гравець виклав тайл, він може виставити одного зі своїх міплів на тільки-но викладений тайл. Міпла можна поставити в місто, на дорогу, покласти на поле або виставити в монастир. Якщо місто, дорога або монастир повністю добудовані, гравець отримує переможні очки, а міпл з поля повертається в резерв і потім знову може бути виставлений на ігрове поле.
Гравець повністю закриває дорогу, коли обидва кінці дороги впираються в перехрестя, або місто, або монастир. В цьому випадку міпл забирається з поля, а гравець отримує по 1 переможному очку за кожен тайл, по якому проходить ця дорога.
Місто вважається закритим, коли воно повністю оточене стінами й всередині нього немає порожніх місць. У такій ситуації міпл забирається з міста, а гравець отримує по 2 очка за кожен тайл цього міста і ще по два очка за одного щита, зображеного на тайлі міста.
Монастир вважається закритим, коли він просто оточений іншими тайлами з усіх боків. За виставленого міпла в монастирі гравець отримує 9 переможних очок, після чого міпл також забирається з ігрового поля.
Міпли, виставлені на полях, до кінця гри не прибираються. В кінці гри гравець отримає по 3 переможних очки за кожне закрите місто, що межує з полем, на якому стоїть міпл.
Кінець гри:
Гра закінчується, коли всі стопки з тайлами спорожніють, після чого нараховуються фінальні переможні очки:
- за кожен тайл недобудованої дороги, на якій є виставлений міпл, гравець отримує по 1 переможному очку;
- за кожен тайл недобудованого міста, в якому є виставлений міпл, гравець отримує по 1 переможному очку, і по 1 переможному очку за кожен щит, зображений на тайлі міста;
- кожен гравець, чий монах знаходиться в недобудованому монастирі, отримує 1 переможне очко за сам тайл з монастирем, і по 1 очку за кожен сусідній тайл.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю переможних очок.
Ви можете придбати гру Каркасон 3.0 Річка та Абат (Carcassonne). Українська версія у магазині ho-ho з доставкою по всій Україні.
- 72 квадрата місцевості
- 40 фішок підданих (міплів)
- 1 трек підрахунку очок
- Правила гри
- 5 фішок абатів
- 12 квадратів з річкою
Включає два доповнення:
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@