- Безкоштовна доставка
- Популярне
- Безкоштовна доставка
Відгуки від наших клієнтів про Hobby House
Детальніше про варіанти та умови доставки
«Агрікола» - перевидання культової гри, що вважається класикою євроігор. З'явилася «Агрікола» у 2007 році, її творцем був гейм-дизайнер Уве Розенберг. Всі ці роки, до сьогодні, вона перебувала на верхніх позиціях престижних рейтингів та отримала безліч почесних премій.
Нове видання гри «Агрікола» відрізняється гарними дерев'яними міплами, покращеними ресурсами та переробленими правилами, завдяки яким механіка оптимізувалася.
Гравці опиняються у Європі 1670 року. Кілька століть тут вирувала чума. Але цивілізація почала відроджуватися. Селяни ремонтують свої житла і починають орати та засівати поля, розводити худобу, щоб упоратися з голодом.
Партія триває 14 раундів. У кожному раунді гравець поміщатиме одного свого родича на осередок і виконуватиме його дії. Конкуренція висока, оскільки на осередку може бути лише одна людина. Метою є видобуток їжі для своїх родичів та розвиток своєї ферми. Планшет гравця є фермерською ділянкою.
Завдяки картам кожна партія гри є абсолютно унікальною. У комплекті 3 типи карт: покращення прості, особливі та професії.
Раунд складається з 4 послідовних фаз:
На початку партії гравець має дерев'яний будиночок на 2 кімнати. Цього достатньо для сім'ї із 2 осіб. Для збільшення сімейства доведеться розширювати житло. Для цього потрібні будуть будматеріали – деревина, очерет, каміння. Гравці можуть влаштовувати кімнати, а надалі й перепланувати житло. Збільшення сімейства можливе лише за наявності вільної кімнати.
Розведення тварин може зіграти ключову роль у прокормі сім'ї. Отримують тварин на відповідних осередках накопичення. Але важливо правильно розмістити їх на фермі, щоб вони не розбрелися. Для цього доведеться зводити огорожі та будувати хліви.
Для культивування потрібно зорати поле, виконати засів, вибираючи посівний матеріал зі свого запасу. Збір урожаю відбувається у певні раунди, кожен з яких складається з трьох послідовних кроків:
Після закінчення 14 раунду гравці підраховують очки. Нараховуються очки за родичів, за кожну кімнату будинку з каменю, за поля, сільгосппродукцію в запасі та на фермі, за пасовища, хліви та худобу. Втрачаються очки за незайняті ділянки ферми, за типи худоби. Перемагає гравець, який набрав найбільше очок.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@