- Безкоштовна доставка
- Безкоштовна доставка
- Кидай кубик
- Новий
Відгуки від наших клієнтів про Hobby House
Детальніше про варіанти та умови доставки
Настільна гра «Цольк’ін: Календар Мая» - це економічна стратегія, культова єврогра з унікальною системою виставлення міплів. Гравцям доведеться очолити плем'я стародавнього народу мая. Елемент випадковості у цій грі практично відсутній. А хороший баланс і безліч можливостей дійти перемоги визначають високу реіграбельність.
«Цольк’ін: Календар Мая» по праву вважається однією з найкращих сімейних ігор. Вона багато разів ставала номінантом та переможцем престижних міжнародних конкурсів. Сьогодні вона входить до ТОП-50 найкращих ігор світу.
Окремо варто відзначити чудове виконання гри. Високоякісні компоненти вражають і захоплюють навіть досвідчених гравців.
Центральний елемент ігрового поля - це цолькін, календар мая, найзначніший їхній винахід. Він є великою пластиковою шестернею з 26 зубами. Вона поєднується з п'ятьма меншими шестернями, які символізують п'ять значних міст цивілізації мая: Паленке, Ушмаль, Тікаль, Яшчілан і Чичен-Іцу.
Дії в грі відбуваються шляхом виставлення (зняття) міплів з шестерень. Кожне місто мая дає певні можливості:
З прокручуванням великої шестерні, яка рухає малі, відкриваються нові локації, куди можна відправити своїх робітників. Чим довше протримається міпл на шестерні, тим більшу вигоду він зможе принести. Додавати або знімати міплів гравці повинні кожен свій хід. А ще робітникам необхідна їжа.
Основний товар гри – це маїс. Він є їжею для робітників та засобом оплати дій. Виконуючи дії, гравці видобуватимуть продовольство, ресурси, будуватимуть будівлі та розвиватимуть технології. Деякі дії можуть розгнівати богів, а інші – здобути їхню милість. Вожді племен повинні обов'язково служити богам у храмах. Найпобожніші племена отримають щедрі нагороди. Боги обдаровують переможними очками двічі за гру.
Ще заробити очки можна, збудувавши певні будівлі та поклавши кришталеві черепи в Чичен-Іці.
Коли велика шестерня зробить повне коло, ресурси гравців перетворюються на переможні очки. Також вони можуть скористатися властивостями збудованих палаців. Перемагає вождь, який набрав найбільшу кількість очок. У разі нічиєї перемагає той гравець, у якого залишилося більше міплів на шестерні.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@