- Безкоштовна доставка
- Кидай кубик
- Новий
- Безкоштовна доставка
- Кидай кубик
- Новий
Відгуки від наших клієнтів про Hobby House
Детальніше про варіанти та умови доставки
Акція діє на першу придбану копію
«Петля», чи «The Loop» — це цікава кооперативна гра про боротьбу з підступним лиходієм Доктором Хиба. Цей негідник створює петлі часу, розриваючи простір на квантовому рівні. Ви станете агентами часу і постараєтесь зупинити божевільного вченого, доки його машина не знищила світ... але чи вийде?
Ця гра привертає увагу прикольним сеттінгом. У наборі справді буде своєрідна «машина»: кубики, кинуті в жолоб, розлетяться рандомно в різні епохи... а якщо кубиків стане більше, ніж вільних клітинок, з'явиться Вихор. Втім, про все послідовно.
Учасники ходять по черзі та можуть обговорювати між собою кожну дію. Хід складається з п'яти фаз:
Фаза Хиби
Фігурки клонів та карта артефакту, вибрані випадковим чином, викладаються на відповідні епохи. У бік цих епох розвертаються жолобки. Відкривається Карта Хиби.
Далі в Машину відправляються Кубики розривів: вони викочуються жолобами в різні епохи. Якщо за підрахунками народжується Вихор, гравці забирають плитку диверсії (її не вийде заархівувати) + скидають карти.
Дії
Скільки завгодно та в будь-якому порядку гравець може виконати такі дії:
Крім цього, можна 1 раз використати особливий скіл свого Агента. Якщо гравець виконує 1-2 місії за хід, він завдає пошкодження відповідній Плитці диверсії й розміщує на ній кубики.
Додавання карти
Гравець за бажанням бере доступну Карту артефакту й кладе її поверх своєї колоди.
Архівація
Якщо у ваш хід Плитка диверсії добита, ви архівуєте її, й всі гравці отримують по новій карті в колоду.
Завершення ходу
Гравець перевертає плитку свого агента та скидає карти з руки. Усі гравці добирають карти до 3-х. Для доктора Хиби починається новий цикл. Якщо колоду Хиби вичерпано, карти зі скиду перетасовують та продовжують грати.
Зазвичай на досягнення перемоги (чи поразки) йде від 40-60 хвилин. Гравці перемагають, якщо їм вдається заархівувати 4 плитки диверсії.
Усі програють, якщо:
Це чудовий подарунок для всіх, хто любить ігри, в яких потрібно діяти разом. Гравцям доведеться обговорювати доступні варіанти рішень, адже неправильна стратегія призведе до поразки одразу всіх учасників. Це не тільки дуже цікаво, а й корисно: боротьба проти одного Суперлиходія зблизить компанію та навчить діяти в команді.
Крім цього, альтернативні правила гри дозволяють розкладати настілку ще й соло. "Петля" цікава і зрозуміла гравцям з 10-12 років, а верхнього порога віку просто не існує.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@