- Безкоштовна доставка
- Кидай кубик
- Новий
Настільна гра Петля (The Loop). Українська версія
Відгуки від наших клієнтів про Hobby House
Детальніше про варіанти та умови доставки
Петля (The Loop). Українська версія у Hobby House
Акція діє на першу придбану копію
«Петля», чи «The Loop» — це цікава кооперативна гра про боротьбу з підступним лиходієм Доктором Хиба. Цей негідник створює петлі часу, розриваючи простір на квантовому рівні. Ви станете агентами часу і постараєтесь зупинити божевільного вченого, доки його машина не знищила світ... але чи вийде?
Ця гра привертає увагу прикольним сеттінгом. У наборі справді буде своєрідна «машина»: кубики, кинуті в жолоб, розлетяться рандомно в різні епохи... а якщо кубиків стане більше, ніж вільних клітинок, з'явиться Вихор. Втім, про все послідовно.
Як грати?
Учасники ходять по черзі та можуть обговорювати між собою кожну дію. Хід складається з п'яти фаз:
Фаза Хиби
Фігурки клонів та карта артефакту, вибрані випадковим чином, викладаються на відповідні епохи. У бік цих епох розвертаються жолобки. Відкривається Карта Хиби.
Далі в Машину відправляються Кубики розривів: вони викочуються жолобами в різні епохи. Якщо за підрахунками народжується Вихор, гравці забирають плитку диверсії (її не вийде заархівувати) + скидають карти.
Дії
Скільки завгодно та в будь-якому порядку гравець може виконати такі дії:
- Перемістити фішку свого Агента до сусідньої епохи;
- Зіграти карту з руки та застосувати її ефекти;
- Створити Петлю за енергію та підготувати карти обраного виміру.
Крім цього, можна 1 раз використати особливий скіл свого Агента. Якщо гравець виконує 1-2 місії за хід, він завдає пошкодження відповідній Плитці диверсії й розміщує на ній кубики.
Додавання карти
Гравець за бажанням бере доступну Карту артефакту й кладе її поверх своєї колоди.
Архівація
Якщо у ваш хід Плитка диверсії добита, ви архівуєте її, й всі гравці отримують по новій карті в колоду.
Завершення ходу
Гравець перевертає плитку свого агента та скидає карти з руки. Усі гравці добирають карти до 3-х. Для доктора Хиби починається новий цикл. Якщо колоду Хиби вичерпано, карти зі скиду перетасовують та продовжують грати.
Як перемогти божевільного лікаря?
Зазвичай на досягнення перемоги (чи поразки) йде від 40-60 хвилин. Гравці перемагають, якщо їм вдається заархівувати 4 плитки диверсії.
Усі програють, якщо:
- В одній епосі з'являється другий вихор;
- На полі – четвертий вихор;
- Закінчується 3-й цикл, а учасники не встигають заархівувати 4 плитки диверсії.
Кому сподобається настілка «Петля»?
Це чудовий подарунок для всіх, хто любить ігри, в яких потрібно діяти разом. Гравцям доведеться обговорювати доступні варіанти рішень, адже неправильна стратегія призведе до поразки одразу всіх учасників. Це не тільки дуже цікаво, а й корисно: боротьба проти одного Суперлиходія зблизить компанію та навчить діяти в команді.
Крім цього, альтернативні правила гри дозволяють розкладати настілку ще й соло. "Петля" цікава і зрозуміла гравцям з 10-12 років, а верхнього порога віку просто не існує.
Ви можете придбати гру Петля (The Loop). Українська версія у магазині ho-ho з безкоштовною доставкою по всій Україні.
- Поле просторочасу
- Поле штаб-квартири
- Машина доктора Хиби
- 5 дерев'яних фігурок агентів
- 100 карт (79 карт артефактів, 7 карт Хиби, 14 карт ультрамашини)
- 65 пластикових кубиків (30 червоних, 30 зелених, 5 синіх)
- 10 плиток диверсії
- 3 плитки вихору
- 8 великих плиток (5 агентів, 1 пам'ятка гравця, 2 плитки з режимами гри)
- 38 жетонів (28 клонів, 7 суперклонів, 3 центрифуги)
- Мішечок
- Книжка з експлуатації
- Правила соло-режиму
- Книжка правил
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@