- Немає в наявності
- Безкоштовна доставка
- Новий
- Немає в наявності
- Доповнення
- Безкоштовна доставка
Відгуки від наших клієнтів про Hobby House
Детальніше про варіанти та умови доставки
«Немезида» - це науково-фантастична настільна кооперативна гра на виживання. Вона дуже атмосферна, створена на основі серії фільмів про чужих. На космічному кораблі сталася НП – збій системи управління. Продовжувати політ він не може. Команда має намагатися вирішити ситуацію, щоб повернутися на Землю. Але річ у тому, що один член екіпажу загинув, а його тіло таємниче зникло. Якщо прислухатися, можна вловити дивні шуми й звуки. Що це чи хто це може бути?.. Це і належить з'ясувати членам команди. Вони повинні виконати свою місію та повернутися на Землю.
«Немезиду» було створено у 2018 році польським геймдизайнером Адамом Квапінським. Тексти були написані фантастами М. Хольова та К. Піскорським. Вражає якість видання – деталізовані мініатюри персонажів, чудовий друк, акрилові жетони, зручний пластиковий органайзер.
Партія продовжується 15 раундів. На початку партії кожен гравець обирає свого персонажа. Він отримує мініатюрку, планшет та колоду карт. Всі персонажі мають унікальні характеристики та здібності. Також гравці отримують карту початкової зброї, по дві картки знахідок та місій. Ігрове поле модульне, модульні відсіки бувають двох типів. Локації першого типу завжди є частиною ігрового поля, та якщо з локацій другого типу використовується лише частина. Модулі відсіків розташовуються на полі у довільному порядку. Також у космічного корабля є рубка управління та три двигуни. Вони мають бути справними, щоб корабель міг продовжувати політ. А крім цього, ще рятівних капсул не вистачить на всіх членів екіпажу.
Кожен раунд поділяється на фази гравців та подій. У фазу гравців можна зробити дві дії, скинувши відповідну кількість карток: рух, обережний рух, обмін, підняти важкий об'єкт, зібрати предмет, постріл, рукопашну атаку. У фазу подій прибульці атакують героїв, які перебувають у тих самих відсіках. Потім відкривається карта подій, на ній зазначено, які прибульці переміщатимуться на якусь відстань. До речі, прибульці проходять кілька стадій розвитку – від дрібних личинок до величезної Королеви. На кораблі гравців чекають різні неприємності - заповнені слизом кімнати, поламання, займання та ін.
Після закінчення 15-го раунду гравці, що вижили, перевіряють, чи досягли вони своїх цілей. Виконавши одну з місій, гравець повинен зануритися в гібернацію або залишити корабель на рятувальній капсулі. Після загибелі першого персонажа відкриваються рятувальні капсули. Камери глибокого сну відкриваються, коли фішка часу на треку досягне синього поділу. Жовтий поділ запускає процес самознищення.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@