- Безкоштовна доставка
- Кидай кубик
- Новий
- Безкоштовна доставка
- Кидай кубик
Відгуки від наших клієнтів про Hobby House
Детальніше про варіанти та умови доставки
«Кемет: Кров і Пісок» - нове видання однієї з найкращих настільних стратегій із механікою контролю територій. Перша версія була створена у 2012 році двома геймдизайнерами-французами. Вони працювали над цим проєктом довгих 8 років! Настолка швидко стала популярною, номінувалася у престижних конкурсах і сьогодні входить до ТОП-100 найкращих стратегій. У «Кемет: Кров і Пісок» було доопрацьовано правила, а оформлення покращено.
У давнину боги збирали війська для битви за Стародавній Єгипет. Надсильні армії створювалися в безкраїх пустелях та величних храмах, використовуючи таємні знання та міць міфічних істот. Гравці перетворяться на богів - Анубіса, Гора, Бастета, Уаджета, Собека - і збиратимуть власні армії для протистояння. Богу, який розтрощить усіх, буде вічно поклонятися єгипетський народ!
Перед початком партії двостороннє поле розташовують у центрі столу. Конфігурація поля залежить від кількості учасників. Гравці беруть фігурки своїх богів, планшети та компоненти. Кожен гравець обирає собі місто на полі та колір. Поруч із містом викладається жетон статуї свого кольору. Також у кожного гравця 9 елементів пірамід, по 3 кожного рівню та 3 верхівки.
Партія складається із раундів. Кожен раунд поділяється на фази:
Очки слави бувають постійні (квадратні) та тимчасові (круглі). Постійні отримують у битвах, за контроль 2 або більше храмів, після придбання плиток могутності. Тимчасові можна втратити, їх одержують за кожен контрольований храм чи піраміду 4 рівню.
У фазу дня гравець розміщує жетон дії на одному з доступних осередків свого планшета. При цьому повинно дотримуватися правила рівноваги: наприкінці фази дня у гравців має бути щонайменше 1 жетон дії на кожному рівні піраміди на своєму планшеті. Срібні та золоті жетони позначають додаткові дії.
Гравцям доступні такі дії:
При битві атакувальним є гравець, який переміщенням почав битву. Його супротивник стає оборонним. Далі гравці розігрують такі кроки:
У фазі ночі гравці виконують кроки: жертвопринесення, контроль храму у дельті Нілу, контроль над храмами, поклоніння, молитви, допомогу богів, заклик, пробудження, доля.
Якщо на початку свого ходу гравець має 9 або більше очок слави та це максимальний результат серед усіх, то цей гравець стає переможцем.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@