- Немає в наявності
- Безкоштовна доставка
- Безкоштовна доставка
Відгуки від наших клієнтів про Hobby House
Детальніше про варіанти та умови доставки
«Сутінкова боротьба» - найвідоміша політична військова гра-стратегія, створена за мотивами Холодної війни. Вона була розроблена і випущена у 2005 році. Сьогодні входить в ТОП-5 кращих ігор всіх часів і народів.
Гра дуельна, для двох суперників. Вона відтворює тривалий період (45 років) геополітичних інтриг і прихованих зіткнень між двома наддержавами - США і СРСР. Вся планета є ареною для протистояння таких різних держав, народів та ідеологій. Початок гри доводиться на 1945 рік, коли після кровопролитної війни Європа знаходиться буквально в руїнах. А кінець - в 1989 році, коли Радянський Союз припинив своє існування і вийшов з перегонів.
В ході гри учасники згадають, а можливо і дізнаються, про найважливіші історичні події цього періоду. Їм доведеться брати участь в космічних перегонах, налагоджувати відносини з іншими країнами, влаштовувати державні перевороти й намагатися ні в якому разі не допустити початку ядерної війни.
Велике ігрове поле представлено у вигляді карти світу. А правила містять правдиву історичну довідку до кожної карти.
Тривалість партії - 10 раундів. Кожен раунд являє собою певний період війни, що триває кілька років.
У 1-му раунді у гравців по 8 карт в руці. Китайська карта знаходиться поруч з СРСР. Жетони впливу гравці мають у своєму розпорядженні в різних країнах відповідно до сценарію.
Шкала DEFCON показує близькість до ядерного удару і має 5 рівнів. Рівень DEFCON знижується або підвищується в залежності від подій, що розігруються, і проведених операцій.
Гравці в порядку черговості здійснюють ходи, розігруючи карти. На початку 4-го раунду колода доповнюється картами Середина війни, а на початку 8-го раунду - Закінчення війни.
Раунд «Сутінкової боротьби» має таку структуру:
Карта Китаю розігрується за особливими правилами, вона переходить від гравця до гравця. Розіграш карти Китаю вважається як звичайний хід.
Метою гри є набір більшої кількості очок. Перемогти автоматично можливо за допомогою таких дій:
Якщо до кінця 10-го раунду переможець не визначився, то необхідно підрахувати очки в усіх регіонах і за результатами стане зрозуміло, хто переміг.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@