Настільна гра «Коріння (ROOT)» - красиво оформлена стратегія в казковому сеттінгу. У ній чотири фракції лісових жителів битимуться за владу в лісі. Це коти, птахи, миші та один єнот. Особливість і унікальність гри в її асиметричності. Фракції відрізняються не парою спеціальних правил, а кардинально різними способами виконання дій, досягнення цілей і умовами для перемоги.
Тут є все - від планування, розподілу ресурсів і контролю територій до переговорів і підстав від противника. Гра досить жорстка і конфліктна, за простотою правил ховається глибина. Вона змусить вас абсолютно по-новому поглянути на жанр настільних стратегій. Реіграбельність забезпечується двостороннім полем. А вибираючи різні фракції тварин, складається враження, що граєш в абсолютно різні настільні ігри.
Хід гри:
Починаючи партію, учасники вибирають, на якій стороні поля вони гратимуть в цей раз. Розподіляють між собою фракції та компоненти. Хід гравців складається з трьох фаз - ранку, дня і вечора.
- Маркіза де Коте і її фракція кішок - нинішні володарі лісу. Вони володіють пилорамою, майстернею, казармою. Вранці вони добувають дерева в лісі. Вдень - в майстерні виробляють товари, переміщуються, будують будівлі, наймають юнітів в казарми, пиляють дрова або починають бій. Увечері коти добирають карти.
- Династії Ейрі - птиці. Саме їм належав ліс до кішок і вони хочуть відновити свої права. Вранці птиці планують укази, викладаючи карти в слотах. Днем до полудня вони можуть переміщати карти в слотах та покращувати карти в руках. Після полудня вони розігрують укази, наймають і переміщують солдат, б'ються і будують гнізда. Увечері вони отримують очки відповідно до кількості гнізд. Заважає птахам смута, коли в одному указі надлишок або недолік дій. У цьому випадку їм доводиться скидати карти та переобирати лідерів.
- Лісовий Альянс - це миші, які зробили своїми союзниками зайців і лисиць. Вони налаштовані рішуче і прагнуть повалити сталий режим влади. Вранці вони влаштовують заколоти, витісняючи чужинців з прогалин і замінюючи своїми воїнами. Потім проводять агітацію, розкладаючи жетони на порожніх прогалинах. Вдень вони збільшують кількість карт прихильників, додають воїнів в штаби. Увечері заколотники переміщаються, влаштовують бої, розміщують жетони підтримки на своїх прогалинах. За жетони підтримки вони отримують переможні очки.
- Волоцюга - це єнот-одинак. Допомагає всім сторонам конфлікту, але переслідує власну вигоду. Він отримує переможні очки за виконання квестів, налагодження дружби з іншими фракціями, передачу карт союзникам і знищення ворогів. Вранці Бродяга оновлює предмети, переміщається, починає бої, здійснює нальоти, шукає жетони предметів, лагодить предмети або виробляє нові. Втрата означає для єнота зламаний предмет. Увечері Бродяга усамітнюється у чащобі та лагодить зламані предмети.
Кінець гри:
Щоб перемогти, потрібно набрати 40 очок. Кожна фракція робить це своїм, описаним вище, способом.
Ви можете придбати гру Коріння (Root). Українська версія у магазині ho-ho з безкоштовною доставкою по всій Україні.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@